25.08.2011

Smells like aquascaping PART II


Zbiornik wystartował jakiś czas temu i póki co ma się dobrze. Szkoda, że jego szerokość to tylko 40cm więc nie da się za dużo upchnąć i ustawić korzeni tak jakby się chciało ale nie mogę powiedzieć aby było całkowicie źle ;). Jak widać na powyższym zdjęciu layout raczej korzenny i zielony z małymi akcentami skalnymi czyli taki jaki lubię. Miała być plaża ale po nasypaniu podłoża stwierdziłem, że jednak wykorzystam całe dno i obsadzę roślinami - póki co nie żałuję decyzji. Baniak prowadzony na warszawskiej kranówie, Pro Soil i nawożony linią Easy-Life. Co z tego wyjdzie czas pokaże.....

5DmkII+17-40/4L, 17mm, ISO800, f5.6, 1/60s, EV -1/3

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zobaczymy jakiś tutorial z zakładania zbiornika?

Norbert Sabat pisze...

Nie robiłem za dużo zdjęć - po prostu zakładałem a przy okazji coś tam pstryknąłem. To biuro więc musiałem uważać a dodatkowo coś tam w między czasie porobić ;). Pewnie coś wrzucę kiedyś na swoją stronę ale nie należy się spodziewać niczego górnolotnego ;))