29.10.2012

ROAPLC 2012



Jakiś czas temu ponownie spotkał mnie zaszczyt zasiadania w jury rosyjskiego konkursu na najlepszą aranżację roślinną. Wzorowany na konkursie ADA i początkowo skierowany do krajów byłego bloku radzieckiego ale obecnie otwarty dla każdego. Warto było uczestniczyć bo nagrody są zacne i zawsze jest to jakiś prestiż ;). Wyniki ukażą się niebawem więc nie będę póki co zdradzał jak oceniłem poszczególne aranżacje. Nie znam autorów gdyż poszczególne zbiorniki posiadają jedynie numery zgłoszeniowe ale trzeba przyznać, że rozrzut jakościowy był dość znaczny. Szkoda, że czasu na ocenę było tak niewiele a może lepiej powiedzieć, że prace zostały do mnie przysłane w najbardziej niekorzystnym momencie kiedy na głowę zwaliło mi się kilka innych rzeczy. Niestety takie jest życie... Mimo natłoku prac starałem się sumiennie i obiektywnie ocenić każdą aranżację chociaż nie ukrywam, że przeważało pierwsze wrażenie i to ono w sporej mierze decydowało o końcowej lokacie. Powodzenia uczestnikom !!!

Brak komentarzy: