2.07.2011

Endomondo :)...


Jakiś czas temu w swoim telefonie odkryłem aplikację Endomondo, która niezmiernie mi się spodobała i zmobilizowała mnie do zwiększenia wysiłku podczas jazdy na rowerze ;). Endemondo to swego rodzaju personalny trener zapisujący na podstawie wskazań GPS trasę, prędkość, przewyższenia, spalone kalorie podczas uprawiania danej dyscypliny (do wyboru jest np. kolarstwo, jazda na rolkach, bieganie, łyżwiarstwo, jazda konna itp) a następnie eksportujący zapisane informację do stworzonego w necie profilu gdzie możemy śledzić własne postępy na przestrzeni tygodnia, miesiąca, roku. Dodatkowo, ponieważ aplikacja ta cieszy się sporym powodzeniem wśród użytkowników telefonów z androidem, możemy podłączyć się do jakieś grupy "zawodników" rywalizujących w różnych kategoriach np. najwięcej przebytych kilometrów w miesiącu, kto pierwszy osiągnie 500km, kto pierwszy spali 10000kcal ;) itp. Obecnie uczestniczę w zabawie "kto pierwszy okrąży Ziemię" ;). Oczywiście nie mam szans na przebicie się do czołówki gdzie rywalizują ludzie, którzy są w stanie przejechać łącznie ponad 500km w 3dni :) ale na pewno w dużym stopniu ta rywalizacja mobilizuje mnie do jazdy. W ciągu miesiąca udało mi się przejechać około 650km więc jestem bardzo zadowolony.

Polecam :)
http://www.endomondo.com/home

5DmkII+24-70/2.8L

Brak komentarzy: