30.10.2011

Podróż do Japonii cz.1...


No to wreszcie...po miesiącu udało się coś sklecić w ramach wstępu ;)

"W ostatnich latach, kiedy jeszcze dość mocno siedziałem w światku akwarystycznym, kilka razy wypływał temat wyprawy do Japonii aby uczestniczyć w Nature Party a przede wszystkim odwiedzić siedzibę ADA - kultowej dla aquadesignerów firmy akwarystycznej i na własne oczy zobaczyć Nature Gallery w Niigacie. Niestety wspomniana wyprawa nigdy nie doszła do skutku i zawsze pozostawała w sferze marzeń, zawsze znalazł się powód aby nie jechać....nie ma co daleko szukać - najczęściej był to powód czysto przyziemny - po prostu wolałem wydać pieniądze na coś co przyda mi się w życiu a nie na coś ulotnego...."

Cały artykuł dostępny na mojej stronie:
Part1

2 komentarze:

Marcin pisze...

Czekam na kolejną cześć opowieści. Rozumiem, że podzielisz się z nami wiedzą jaką zdobyłeś u Pana Amano :-)

Norbert Sabat pisze...

Coś tam zacząłem skrobać do części drugiej ale wena się urwała ;)....