19.03.2011

Leniwa sobota...


Dzisiaj na lekkim kacu po wczorajszej imprezie z okazji "witania wiosny" ;) poprzeglądałem z sentymentem katalog z zeszłorocznej wyprawy w Tatry. Przywołało to wiele wspomnień, tych miłych jak i niemiłych kiedy odmrażałem sobie dupę gdzieś wysoko na szlakach zarzekając się, że nigdy więcej :). Tia...dałbym wiele aby tam wrócić i to nawet w te najgorsze czasy...
W oczy rzuciła mi się orzechówka więc postanowiłem ją wrzucić. Ciekawy ptak z upierzeniem, które sprawia wrażenie ruchu przez co na wielu zdjęciach z dłuższymi czasami pióra wydają się poruszone.
Tego osobnika dorwałem w czasie postoju nad Morskim Okiem gdzie nocowałem aby następnego dnia udać się na Szpiglasową..ale to już innym razem.

Tak sobie pomyślałem, że trzeba by wrzucić kilka zdjęć na aquadesign.pl bo ostatnią aktualizację robiłem z 1.5miecha temu ale chwilę potem przeszedł mi ten pomysł ;)....cóż zrobić, leniwa sobota...

5DmkII+70-200/4L, 200mm, ISO640, f4.5, 1/160s

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kup lepszy aparat, koledzy to docenią. I koniecznie 70-200 f2.8, bo f4 to wstyd, a bez stabilizacji to obciach...

Norbert Sabat pisze...

Odpiszę raz "koledzę" abym nie był posądzony o kasowanie...
Widzę że coś strasznie Cię uwiera, prawda? Zazdrość? Chcesz się dowartościować przez "dowalenie komuś"?
Jakby "kolega" chodził po górach to by wiedział, że każdy gram się liczy. 70-200/2.8IS jest cięższy od f4 o jakieś 800g a więc tyle co waży puszka (dla jasności - aparat) - pytam więc po co brać 2.8 skoro w górach skręcam przysłonę do f8-13? Po co targać nadmiar żelastwa skoro i tak nie użyje się tego 2.8 i stabilizacji? Zapakować do plecaka całą szklarnię to nie sztuka...a co z ręcznikiem, prowiantem, termosem, termobielizną, apteczką etc? Rozumiem, że mam wynająć tragarza, który to za mnie poniesie? Tiaa....jak się idzie na łatwiznę to czemu nie? :) Tą orzechówkę zrobiłem przy okazji marszu. Po co mi IS przy takich ogniskowych skoro z ręki używam czasów minimum rzędu 1/125-1/200s? Jak się nie umie utrzymać to czas odstawić używki... Jak chcę dłuższe to mam statyw...Stabilizacja jest trendy? Gratuluję podejścia. Nie znamy podstawowych zasad a się mądrzymy? :) Uwielbiam ten typ internetowych chojraków...
Boimy się podpisać imieniem? Skoro jest tak źle to po co znowu tu wpadasz i piszesz? Po to aby pospamować i się dowartościować? Nie szkoda zdrowia? ;)
Nie martw się...nikt ze znajomych nawet nie wie, że prowadzę bloga więc nie dowartościowują mnie jak to mniemasz...

ps. Jak będę chciał poszpanować to kupię jakiegoś Nikona z sześćsetką (laski podobno lecą na gości z wielkimi stałkami :) ) albo Hasela ;)...albo Leica - znasz?

ps2. Mam też C7D....też jest fajny...lepszy niż 5DII? Powiedz mistrzu...może powinienem kupić jedynkę?

ps3. Oceniasz mnie po kilku zdjęciach na mało wartościowym blogu? Gratuluję podejścia....

ps4. Piszę na razie łagodnie i z humorem :)