10.03.2011

Siostro, proszę odłączyć respirator....


Dzisiaj odwiedziłem mojego starego przyjaciela, moją 90tkę...
Nie ma co się rozwodzić - pacjent jest na granicy śmierci i jego dni na tym świecie są policzone...
Nie kłamałem pisząc jakiś czas temu, że akwarium jest w fazie całkowitego rozkładu - zresztą powyższe zdjęcie mówi samo za siebie. Szukam chyba już tylko czasu i sposobności aby ostatecznie odłączyć wszelką aparaturę podtrzymującą jego ostatnie podrygi na tym padole łez ;)
Dawno nie widziałem tak zaniedbanego zbiornika....i niech mi nikt nigdy nie mówi, że opieka nad akwarium nie jest konieczna ;)

Siostro, proszę odłączyć respirator...on już długo nie pociągnie...

3 komentarze:

jerd pisze...

Norbert masz okazje na instalacje tej bańki i siebie. ;)

Norbert Sabat pisze...

Odpada przeprowadzka takiego kolosa ;)...jutro planuję jego eutanazję :)

Radek Baszak pisze...

Naprawdę odważnie wyprowadzona aranżacja. Nietuzinkowe spojrzenie na temat ;))). Szczególnie efekt mgły u podnóży przypadł mi do gustu.